Halaman

Rabu, 6 Jun 2012

SELAMAT DATANG KE BLOG AYAM SABUNG SABAH!! Minat saya sekian lama menternak dan membiak ayam sabung @ laga telah mendorong saya untuk membina blog ayam sabung saya sediri bagi berkongsi minat bersama rakan-rakan yang juga meminati hobi ini. Membina blog ini telah menjadi impian saya sekian lama, dan akhirnya masa mengizinkan saya untuk memulakan blog ini. Kepada rakan-rakan yang berminat, anda boleh menyertai saya sebagai ahli atau pengikut blog ini untuk kita bersama-sama berkongsi minat dan bertukar-tukar cerita. Di dalam blog ini juga saya ingin berkongsi mengenai koleksi ayam sabung saya bersama rakan-rakan pembaca. Sekiranya rakan-rakan berminat dengan koleksi saya dan mempunyai sebarang pertanyaan, saya boleh dihubungi terus di nombor telefon 012-8251888.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan